Kategorie

Nowości

Timoore Magi Łóżeczko 140X70 Cm Białe T1001WBS
netto: 863,41 zł
(brutto: 1 062,00 zł)

Kontakt


ZŁÓZ ZAMÓWIENIE


Z RABATEM

DZWOŃ TERAZ!



kom. 503 036 759




tel. 022 758 13 07
tel. 022 758 13 08


godz. 9:00-17:00


*
 Tylko u nas

do 17.12.17r

Na Meble:


SIGNAL

do  - 9%

rabatu



Użyj kodu rabatowego

przy skladaniu zamówienia
lub w uwagach zamówienia 

wpisz hasło
 
"PROMOCJA"


Do złożonego zamówienia
naliczymy
odpowiedni rabat.

Uwaga: promocji nie łaczymy z innymi promocjami, jeśli produkt
posiada już obniżoną cenę, wówczas kody rabatowe nie obowiązują. 

Rabat nie obowiązuje przy wysyłkach za pobraniem,
realizowany jest wyłącznie przy płatności przelewem.

Bezpłatna dostawa obowiązuje wyłącznie przy płatności przelewem.

30% rabatu

          NA
MEBLE TIMOORE,
       Absynth
Tylko do 30.11.2017r

Regulamin

Regulamin zakupów dla Konsumentów obowiązujący od 25.12.2014 r.

 

Sprzedawcą produktów zawartych na stronie internetowej www.meb.com.pl  jest firma Swarzędzkie Meble (NIP: 534-142-87-30).

Adres salonu wzorcowego gdzie mogą Pańśtwo poznać ekspozycję ul. Jagiellońska 82, 03-301 Warszawa.

1. Strona meb.com.pl w swojej ofercie posiada produkty kierowane do Klientów indywidualnych oraz hurtowych. Prowadzimy sprzedaż stacjonarną z możliwością dokonywania zamówień w jednym z wybranych sklepów w Warszawie, natomiast za pośrednictwem strony www.meb.com.pl mogą Państwo zapoznać się z naszą ofertą oraz w przypadku zainteresowania danymi produktami dokonać zamówienia w dowolny, dogodny dla Państwa sposób:

 - za pośrednictwem strony www.meb.com.pl

 -  mailowo: meb@meb.com.pl

 - telefonicznie: 022 738 22 60,  503 036 759

-  osobiście w sklepie stacjonarnym.

2.  Zamówienia dokonywane przez stronę www.meb.com.pl, nie wymagają rejestracji Klienta.

3. W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, wszelkie czynności związane z nią, może dokonać wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w imieniu tego podmiotu wszelkich czynności związanych z korzystaniem z meb.com.pl oraz do wykonywania wszelkich praw i obowiązków tego podmiotu jako Klienta.

4. Wszystkie produkty dostępne w meb.com.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

5. Podane w opisach wymiary mebli są z tolerancją do 3 cm rzeczywistego wskazania wymiarów, zamieszczne zdjęcia są zdjęciami poglądowymi. Producenci zastrzegają sobie prawo do zmian w rozwiązaniach konstrukcyjnych, które wpłyną na polepszenie jakości czy trwałości oraz bezpieczeństwa mebli.

Ze względu na indywidualne ustawienia monitora, kolory mebli: drewna oraz tkanin mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych.

6. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych meb.com.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany produkt wystawiamy fakturę VAT.

7. Zamówiony produkt dostarczany jest przy udziale wyspecjalizowanych operatorów pocztowych, firm transportowych / kurierskich. Istnieje możliwość odbioru osobistego produktów w sklepach stacjonarnych / Punktach Odbioru Osobistego, których wykaz zawarty jest na stronie internetowej meb.com.pl. Koszty dostawy ponosi Klient.

Produkty z wysyłką gratis realizujemy wyłącznie po dokonaniu przedpłat.

(Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie małe paczki gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze bądź dużych, długich gabarytach paczka może zostać dostarczona pod budynek znajdujący się w adresie dostawy.

Sklep meb.com.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego oraz numer telefonu do lokalnego przedstawiciela firmy kurierskiej. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.)
Uwaga - jeśli przesyłka jest uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody wraz z kurierem oraz dokonać kontaktu ze sklepem. Wypełniony protokół nalezy przesłać do sklepu.

8. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Swarzędzkie Meble. dotycząca zakupu danego produktu w meb.com.pl ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w meb.com.pl  jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest wybrany przez Klienta Punkt Odbioru Osobistego.

9. W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych produktów, składających się na jedno zamówienie złożone w ramach meb.com.pl, sklep. może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.

10. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w meb.com.pl produkt,/ produkty  w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze. ( w przypadku braku zapłaty w ciągu określonych 14 dni, zamówienie automatycznie zostanie anulowane.

(W przypadku produktów, które będą realizowane na zamówienie wymagana jest zaliczka a w przypadku gratisowej wysyłki przedpłata)

 Możliwe są następujące formy płatności i potwierdzen zamówień:

-  Przy odbiorze – zapłata gotówką w kasie sklepu stacjonarnego lub zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu.      W wybranych przypadkach sklep zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.Realizacja dopiero po potwierdzeniu przez Klienta zamówienia.

- Przelewem - forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail z zasady automatyczny) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu, zamówienie jest przekazywane do realizacji bez konieczności potwierdzenia zamówienia.Zaksięgowanie przez nas wpłaty jest równoznaczne z ostatecznym potwierdzeniem zamówienia.

- Raty w systemie Santander - usługa za pośrednictwem firmy Santander. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie meb.com.pl w prawym bocznym pasku  pt ” Żagiel e-raty” Proces realizacji następuje po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi banku o przydzieleniu kredytu. Wypełnienie wniosku kredytowego jest równoznaczne z ostatecznym potwierdzeniem zamówienia.

11. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu dostępnych w meb.com.pl, sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez nieudostępnianie określonych opcji płatności i dostawy.

12. Czas dostawy produktów standardowych wynosi od 1 do nie więcej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy. Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy. 
W przypadku odbioru osobistego, przesyłki są dostarczane do wskazanego Sklepu stacjonarnego jako Punktu Odbioru Osobistego. O możliwości odebrania zamówionego produktu sklep  informuje telefonicznie lub  drogą elektroniczną. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru produktu. Więcej informacji na temat możliwości odbioru osobistego mogą się Państwo uzyskać dzwoniąc do nas lub wysyłając mailowo zapytanie na adres biuro@meb.com.pl

13. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach meb.com.pl. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta, Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów.
W przypadku gdy reklamacja powinna dotrzeć do sklepu meb.com.pl, produkt należy odesłać na adres sklepu podany przez pracownika Biura Obsługi Klienta bądź dostarczyć osobiście do  Punktów Odbioru Osobistego mieszczących się w Warszawie, po wcześniejszym uzyskaniu numeru reklamacji. Numer reklamacji można uzyskać po dokonaniu zgłoszenia reklamacji. Adres oraz wszystkie niezbędne informacje zostaną podane mailowo. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt sklepu. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu.

14. Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym.

15. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, lub w formie pisemnej na adres sklepu podany w górnej części Regulaminu, na koszt sklepu, po wcześniejszym nadaniu numeru reklamacji. Informację o rodzaju spedytora, oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane mailowo.

16. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sklep  niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez sklep. albo sklep nie wymienił produktu  na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.

17. Sklep rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione.
W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi sklep. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu „zadeklarowana wartość" (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia.

18. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni  od otrzymania zamówionego produktu, jako konsument* masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Konsument może skorzystać, a także przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje określone są w pouczeniu, stanowiącym Załącznik nr 2 do Regulaminu.

(Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Objaśnienie: „W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów konsument* powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie. Na przykład: konsument powinien jedynie przymierzać odzież, lecz nie powinien móc jej nosić”.  [Motyw 47 preambuły dyrektywy 2011/83/UE])

 

19. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu meb.com.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu meb.com.pl, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu. Jednocześnie przypominamy, że zdjęcia są poglądowe i mogą odbiegać od rzeczywistości.Dla poprawienia jakości oraz bezpieczeństwa, w przypadku mebli produkowanych na zamówienie producenci dopuszczają możliwość wprowadzania zmian konstrukcyjnych, które poprawiają jakość techniczną mebli.

20. Podane przez Klientów dane osobowe  sklep przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności zawartą w Załączniku nr 1 do Regulaminu . Widniejące dane w zamówieniu nie są nikomu przekazywane. Przekazane dane niezbędne do zamówienia wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia i wystawienia faktury.  

21. Sklep może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach meb.com.pl Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez sklep., który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia w meb.com.pl  zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że  zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.

22. W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.

23. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez sklep w ramach meb.com.pl będą rozstrzygane przez sądy powszechne.

 

ZAŁĄCZNIK nr 1
Polityka Prywatności

Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych jest firma Swarzędzkie Meble, z siedzibą w Opacz Kolonia, przy ul. Bodycha 53
2. Dane podawane są dobrowolnie, ale ich niepodanie uniemożliwi realizację zamówienia.
3. Podane dane będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celu realizacji zamówienia, a w razie wyrażenia zgody przez Klienta, również w celu przesyłania własnych informacji Sklepu o nowościach i promocjach (newsletter).
4. Dane nie będą przekazywane innym podmiotom, chyba że Klient wyrazi na to zgodę.
5. Klient będący osobą fizyczną ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.

 

Polityka cookies
Na naszej stronie używamy plików cookies (ciasteczek) w celu -zapewnienia Klientom możliwości dodawania produktów do koszyka i składania zamówień, zapewnienia Klientom możliwości rejestracji i logowania, tworzenia statystyk oglądalności. Użytkownik zawsze ma możliwość wyłączenia cookies poprzez odpowiednie skonfigurowanie ustawień swojej przeglądarki internetowej.



ZAŁĄCZNIK nr 2
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki jako Konsument* możesz odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli to zrobisz, zwrócimy  otrzymane od Ciebie płatności.
Aby zrezygnować z zakupu, skontaktuj się z nami i poinformuj nas o swojej decyzji. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, adres do zwrotu - adres podawany jest po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu towaru.
Konsument odpowiada za wszelkie zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z towarami.
Jeżeli Konsument zmniejszy wartość rzeczy, sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami.
Jesli nie jestes Konsumentem, prawo zwrotu nie przysługuje.


UWAGA!
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą;

2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb, wykonywana na zamówienie (produkty sprowadzane/produkowane na zamówienie wymagają wpłaty zaliczki – wysokość zaliczki jest zawsze podawana przez pracownika sklepu);

4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie mamy kontroli;

8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

10. W przypadku mebli, które produkowane są pod zamówienie, nie są magazynowane.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DLA KONSUMENTA
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Sklep meb.com.pl
ul. Jagiellońska 82
03-301 Warszawa
biuro@meb.com.pl


Ja (...)niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy (..) numer oferty (..)
Data zawarcia umowy to (..), data odbioru (...)


Imię i nazwisko (...)
Adres (...)
Data (...)

 



*Konsument - w prawie polskim za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Jest to definicja zamieszczona w art. 221 Kodeksu cywilnego.

                                                                                     ***



Regulamin Ważny do 24 grudnia 2014




I    STRONY TRANSAKCJI

1.

Sprzedawcą produktów zawartych na stronie internetowej www.meb.com.pl  jest firma Swarzędzkie Meble, 05-816 Opacz Kolonia, ul. Bodycha 53

2.

Kupującym mogą być wyłącznie osoby, które w chwili składania zamówienia ukończyły lat 18. .

II   PRODUKTY i Ceny

1.

Oferowane produkty na stronie internetowej  www.meb.com.pl  są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta lub Sprzedającego.

2.

 

 

Zamieszczone na stronach Sklepu produkty wraz z cenami nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.

3. Oferta produktowa widniejąca na stronie   www.meb.com.pl nie jest ofertą handlową w rozumieniu art. 543 Kodeksu cywilnego.

4. Podane ceny są  cenami brutto zawierającymi podatek VAT.

 

 

 

7.

8.

5.  Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania i usuwania produktów, przeprowadzania oraz do odwoływania akcji  promocyjnych na łamach strony.

6.  Ceny zawarte przy produktafch nie objmują kosztów przesyłki.

Podane w opisach wymiary mebli są z tolerancją do 3 cm rzeczywistego wskazania wymiarów.

Kolory mebli: drewna oraz tkanin mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych.

 

 

9.

Specyfikacje produktów zamieszczone na www.meb.com.pl pochodzą od producentów, zaś Sprzedawca nie odpowiada za ewentualne błędy w specyfikacjach.

 

III   SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I REALIZACJA

1.

Sprzedający dopuszcza możliwość składania zamówień w następujący sposób:


- za pomocą formularza zawartego  na stronie www.meb.com.pl
- mailem na adres: biuro@meb.com.pl 
- telefonicznie na numer:  022 738 22 60, 0 502 502 369 
faksem na numer: 022- 773 38 89

 osobiście w salonie wzorcowym

2.

Przy składaniu zamówienia Kupujący zobowiązany jest do podania: nazwy wraz z ilością zamawianego produktu, imienia i nazwiska (nazwy firmy), sposobu dostawy, adresu dostawy wraz z preferowaną godziną dostawy, telefonu kontaktowego, adresu e-mail.

3.

Zamówienie złożone przez Kupującego zostanie  potwierdzone mailowo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres, podany przy złożeniu zamówienia lub telefonicznie w terminie do 2 dni roboczych licząc od chwili złożenia zamówienia, w wyjątkowych przypadkach termin może ulec wydłużeniu. Potwierdzenie (nie mówimy tu o potwierdzeniu automatycznfym) zawiera informacje o danych Kupującego, zamówionym produkcie, cenie produktu, warunkach dostawy i płatności, terminie dostawy.

4.     Przyjęcie zamówienia do realizacji jest poprzedzone procesem składającym się z trzech kroków:

 

- złożenie zamówienia - ma miejsce w momencie otrzymania przez Kupującego automatycznie generowanej przez Sklep wiadomfości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia (status zamówienia: "Złożone")

 

  - zamówienie przyjęte - jest po otrzymaniu odpowiedzi ze Sklepu o akceptacji lub odrzuceniu zamówienia oraz informacji o cenie, koszcie i sposobie dostawy (status zamówienia: "Przyjęte")

 

  - potwierdzenie zamówienia przez Klienta - gdy Klient po otrzymaniu informacji o cenie, koszcie i sposobie dostawy, podjął decyzję o zakupie i potwierdził ją poprzez wysłanie potwierdzającej wiadomości e-mail a następnie zaakceptował ustalone warunki (status zamówienia "Potwierdzone przez Klienta").

 

W tym momencie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sklepem. Kupujący potwierdza zamówienie poprzez przesłanie wiadomości potwierdzającej akceptację warunków zakupu .

 

5.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania i nie realizowania zamówień zawierających niekompletne dane, zamówień budzących wątpliwość, oraz zamówień, których z przyczyn leżących po stronie Kupującego nie można potwierdzić w ciągu 5 dni roboczych od daty ich złożenia.

6.   Sklep meb.com.pl zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, w przypadku nie dokonania płatności w przeciągu 14 dni od złożenia zamówienia.

7.   Kupujący ma prawo do rejestracji w sklepie poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz zaakceptowanie regulaminu.

8.

Termin realizacji zamówień standardowych wynosi od 72 godzin  do 21 dni, w przypadku zaliczki, zadatku lub przedpłaty, licząc  od daty zaksięgowania zapłaty za towar.  O dokładnym terminie realizacji zamówienia Kupujący zostanie powiadomiony w chwili potwierdzania zamówienia.

9.

Kupujący zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia po jego potwierdzeniu z powodu czasowej lub trwałej niedostępności zamawianego towaru.

10.  Realizacja zamówienia złożonego w sposóbf zawarty w pkt.1 a,b,c,d, przy opcji przedpłaty następuje po wpłacie 100% wartości produktu wraz z kosztami transportu.

11.

W przypadku zamówień składanych:

- na meble niestandardowe (np. takie, które na życzenie Klienta mają zmieniane wymiary, kolor czy kształt)

- na meble produkowane na zamówienie, z terminem realizacji uzaleznionym od cyklu produkcyjnego (klient wybiera kolor, rodzaj mebla z oferty i produkcja produkuje to pod Klienta)

- na towary mało popularne

 zamówienie zostanie zrealizowane po wpłacie zadatku w wysokości 30 % ceny produktu.

12.  W przypadku zamówień typowych, składanych osobiście w salonie wzorcowym, zamówienie zostanie przekazane do realizacji po wpłacie zaliczki w wysokości 30% ceny wycenionego produktu. Zapłata pozostałej części należności nastąpi przy odbiorze osobistym towaru a w przypadku wysyłki towaru - przed wysyłką.

13.

Zastrzegamy sobie możliwość wycofania poszczególnych produktów z oferty, o czym zostaniecie Państwo poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

 

IV   DOSTAWA PRODUKTÓW ORAZ FORMA PŁATNOŚCI

1.

Zapłata za towar może nastąpić:
a) przelewem na rachuunek Sprzedającego (np.na podstawie faktury pro-forma).

Z chwilą zapłaty ceny, rozpoczynamy realizację zamówienia.

b) Gotówką przy osobistym odbiorze towaru.

Z chwilą zapłaty ceny, towar zostaje wydany Kupującemu wraz z paragonem lub fakturą VAT,

c) Za pobraniem, płatność pobiera firma kurierska.

d) Przy wykorzystaniu środków uzyskanych w drodze kredytu .

 

2.      Zamówienie na towary o różnych terminach realizacji wysyłane jest standardowo po skompletowaniu całości zamówienia tzn. po upływie najdłuższego z podanych terminów.

3.

Dostawa produktów może nastąpić za pośrednictwem spedytora lub transportu Sprzedającego. Dopuszczamy możliwość odbioru towaru  z magazynu, po uprzednim umówieniu z pracownikiem www.meb.com.pl W przypadku odbioru osobistego, przesyłki są dostarczane do wskazanego punktu odbioru osobistego. O możliwości odebrania zamówionego towaru informujemy drogą e-mailową. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru towaru. Przesyłkę, która nie zostanie odebrana w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy.  

4. Wniesienie dostarczonych produktów pozostaje w gestii Kupującego.

5.     Sklep nie ponosi odpowiedzialności w wypadku nieprawidłowości popełnionych przez składającego w formularzu zamówienia w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata.

6 .      Trzykrotne niepodjęcie przesyłki przez Kupującego jest równoznaczne z tym, że Sklep może od umowy odstąpić, przy czym kwota wpłacona tytułem zaliczki lub cała uiszczona za produkt cena może zostać zarachowana na poczet poniesionych przez Sklep kosztów realizacji zamówienia.

7.      Odbiór towaru przez Kupującego musi być potwierdzony pisemnie na dokumencie dostawy.

8.    P o uiszczeniu opłaty odbierający przesyłkę ma pełne prawo i obowiązek do zapoznania się z jej zawartością w obecności kuriera w celu sprawdzenia, czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie transportu oraz zgodności dostawy z zamówieniem. Kurier na Państwa życzenie ma obowiązek uczestniczyć w komisyjnym otwarciu przesyłki. W przypadku wykrycia uszkodzenia należy spisać wraz z kurierem protokół reklamacyjny a następnie poinformować sprzedającego o zaistniałej sytuacji.

9.  Z chwilą potwierdzenia dostawy na dokumencie dostawy wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem rzeczy , a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia przechodzi na Kupującego.

 

 

 

V    KOSZTY TRANSPORTU

1.

 

2.

Koszty transportu realizowanego przez firmę spedycyjną  uzależnione są od  wagi i gabarytów przesyłki oraz odległości.

Koszty przesyłki będą przedstawiane indywidualnie na podstawie cen spedytora lub kosztów transportu własnego Sprzedającego

   

3.

Koszty transportu mebli realizowanych za pośrednictwem własnego  transportu Sprzedającego wynoszą 79 zł brutto  w granicach administracyjnych miasta Warszawy.

4.

Przykładowy koszt dostawy zamówień realizowanych na pozostałym obszrze kraju wynosi:

Waga przesyłki Koszt przesyłki kurierskiej Przykładowe produkty Transport własny w granicach miasta W-wa
  Do 5 kg 25 zł  

- akcesoria dziecięce (pościele, zabawki)
- podkładka drewniana na sofę
- parasolnik ADA wys. 68 cm
- wieszak ALFA wys. 172 cm

 
Do 20 kg 29 zł - ława TARA wys. 60 cm
- ława duet II 120x60x50 cm
- stół drewniany OLAF C 120x70x47 cm
- materac dziecięcy wym. 190 x 90 x10
- komplety pościeli
- ława szklana PRIAM B
 
Do 30 kg 39 zł - ława szklana ROSA B 120x70x45 cm
- komplet krzeseł 1-4 szt. (np.: C331, A148, MN-SC, T 514)
 
Do 50 kg 59 zł - stół drewniany rozkładany ASCOT 
- ława szklana AURORA 120x70x45 cm
- ława PRIAM A (szkło gięte)
 
Do 60 kg 79 zł - łóżko dziecięce KRZYŚ, ROBERT
- stół szklany CALIPSO 160x90x75 cm
- stół drewniany DIVANI 180x95x75 cm
 
Do 70 kg 109 zł - stół OLAF E 180x100
- komoda RTV olaf 120x55
- łóżko BOSTON 165x214x103
- łóżko dziecięce KRZYŚ
123 zł
Paleta < 200 kg 189 zł - łóżko piętrowe BARTEK
- zestaw mebli dziecięcych ZUZIA, JULKA
123 zł

 

5.

Koszty transportu przesyłek paletowych i niestandardowych są każdorazowo ustalane indywidualnie.

6.

W przypadku zamówienia składającego się z kilku różnych produktów Sprzedawca zastrzega sobie prawo do oddzielnego wysyłania poszczególnych produktów.

7.

Informację o ostatecznych kosztach transportu Kupujący uzyska od pracownika www.meb.com.pl po potwierdzeniu zamówienia.

8

Koszt transportu nie obejmuje wniesienia towaru do mieszkania/domu i ich montażu. Wniesienie towaru do mieszkania Kupującego pozostaje w gestii Kupującego.

 

VI   REKLAMACJE ORAZ ZWROTY

1.

Każdy produkt oferowany w sklepie www.meb.com.pl  objęty jest gwarancją udzieloną przez producenta i potwierdzoną kartą gwarancyjną. W szczególnych przypadkach gwarancji na zakupiony towar udziela Sprzedający na podstawie dowodu zakupu.

2.

Towar objęty gwarancją producenta może być reklamowany we wszystkich punktach serwisowych wskazanych przez danego producenta w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

3.

 

4.

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z pracownikiem http://www.meb.com.pl/ 

022 738-22-60 lub e-mail na adres: biuro@meb.com.pl

 W przypadku wysyłki towaru reklamacyjnego należy wysłać go na adres ul. Bodycha 53; 05-816 Warszawa Ursus wraz z opisem reklamacji, po uprzednim kontakcie z pracownikiem www.meb.com.pl na numer telefonu: 022 738-22-55 lub adres e-mail: biuro@meb.com.pl

5.

Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze odbieraną przesyłkę z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy produkt nie uległ uszkodzeniu w transporcie. W przypadku uszkodzenia, należy spisać protokół szkody w obecności kuriera i jak najszybciej skontaktować się ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.   Tego typu reklamację nalezy przesłać na adres: meb.com.pl  ul. Bodycha 53; 05-816 Warszawa Ursus  (protokołu reklamacyjnego spisanego razem z kurierem dostarczającym przesyłkę. Kurier, na Państwa życzenie ma obowiązek uczestniczyć w komisyjnym otwarciu przesyłki).

6.

Brak stwierdzenia nieprawidłowosci w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

7.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie czternastu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.
W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt.  Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej.

8.

 W przypadku odstąpienia od umowy cena zapłacona przez Kupującego lub zaliczka zostanie zwrócona przez Sprzedającego w terminie do 14 dni licząc od daty odstąpienia Konsumenta od umowy, na jego rachunek bankowy lub przekazem pocztowym na wskazany adres. 

9.

Sprzedający nie odbiera przesyłek wcześniej nieuzgodnionych oraz przesyłek za pobraniem.

10.

 

11.

Koszt zwrotu towaru nie podlega zwrotowi. 

 

Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku zakupu dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.

 

12.

 

Zwrotowi nie podlegają meble niestandardowe, to znaczy takie, które według  zamówienia Kupującego mają zmienione wymiary lub kolor lub kształt lub materiał obiciowy oferowanego w sklepie mebla według specjalnego zamówienia Kupującego. Zwrotowi  nie podlegają również meble wykonane zgodnie z umową na zamówienie -wykonane pod Kupującego lub pod indywidualny projekt.

 

VII   DOWÓD ZAKUPU

1.

Dowodem zakupu jest paragon lub faktura dostarczane Kupującemu wraz z towarem.

2.

W przypadku żądania przez Kupującego faktury, konieczne jest zaznaczenie tego faktu w momencie składania zamówienia i podanie wszelkich danych do faktury. Faktura zostanie dostarczona Kupującemu wraz z towarem.

 

VIII   UWAGI KOŃCOWE

   

1.

Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z wymogami bezpieczeństwa określonych w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z ustawą mają Państwo prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienie żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania w dowolnym momencie

2..

We wszystkich przypadkach nie wymienionych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy obowiązującego prawa.

 3. Konsument - w prawie polskim za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Jest to definicja zamieszczona w art. 221 Kodeksu cywilnego.

Życzymy udanych zakupów!

Zespół www.meb.com.pl